Improspati-va produsele sau dezvoltati noi produse folosind instrumente specializate!

Am creat SIXTH pentru a ajuta produsele dumneavoastră sa reuseasca in piata. Cu acest program rapid şi profesional de cercetare calitativa, vă puteţi dezvolta produse care sa: crească frecvenţa de cumpărare în rândul consumatorilor actuali, satisfacă noi segmente cu un potenţial senzorial nou şi să crească competitivitatea brandului.


  Analytical Sensory Test - logo Affective Consumer Test - logo STAT - logo Sensory Cabine - logo ACTline network - logo TasteIO Software - logo  
 
  Analiză
senzorială
analitică
Test
apreciere
consumatori
Calcul
statistic
senzorial
Laborator
analiză
senzorială
Panou
consumatori
online
Platformă
program
chestionare
 

SIXTH Affective Consumer Test ( S-ACT )

Urmatoarele teste de acceptanta sunt realizate pe consumatori fara o pregatire in acest sens, realizate in mediul lor natural de consum.

  • Test Preferinta Directa
  • Test Preferinta Indirecta
  • Test Preferinta Directionala
  • Test Acceptanta Scalara

Test de Preferinţă

  • Probele sunt prezentate spre evaluare în acelaşi timp. Consumatorii ordonează produsele în funcţie de impresia generală sau în funcţie de o singură dimensiune senzorială.

Test de Acceptanţă

  • Consumatorii primesc probe şi indică cât de mult le place fiecare probă. Gradul de acceptare se măsoară folosind o scală Hedonică sau JAR.