SIXTH QUALITY RESEARCH - program avansat de cercetare calitativa

Piata de produse alimentare este extrem de competitiva iar cererea consumatorilor se afla in continua schimbare. Produsele clasice cu cicluri de viata lungi sunt inlocuite de produse inovative cu rata mare de schimbare la raft.  Gusturile noi si interesante care conduc consumatorii catre noi experiente de gust, genereaza moda si tendinta in consum pentru perioade mai scurte.

Programul nostru identifica produsele cu cele mai convingatoare caracteristici senzoriale, cu o reteta optima, cat mai aproape de ceea ce doresc consumatorii, astfel incat sa puteti obtine mai rapid produse noi sau sa va actualizati produsele existente. Programul SIXTH se bazeaza pe metode standardizate de analiza senzoriala si ofera o evaluare stiintifica a reactiei consumatorilor fata de produsul vizat si elimina sau reduce presupunerile in anticiparea reactiilor consumatorilor.

Te ajutăm să înţelegi consumatorii şi concurenţa

  • Ce oportunităţi de piaţă ofera produsele inovative in cadrul concurential actual?
  • Cat de bune sunt produsele actuale şi propunerile de produse noi fata de produsele concurente?
  • Cât de constante sunt caracteristicile senzoriale ale produselor actuale prin perceptia consumatorilor?
  • Ce caracteristica senzoriala a produsului are un impact pozitiv in preferintele consumatorilor?
  • Care este cea mai potrivita reteta dintre propunerile de produse noi?
  • Care este caracteristica senzoriala optima pentru grupul tinta?
  • Care este cel mai eficient  mod de a reduce costurile  produselor fara a influenta gustul?
  • Există  segmentare în grupul ţintă, astfel încât consumatorii aceluias grup sa perceapa diferit caracteristicile senzoriale definitorii?

SIXTH este astfel conceput incat scurteaza si usureaza comunicarea intre diverse departamente ce au ca prim obiectiv asigurarea succesului produselor in piata. SIXTH devine o utila interfata intre R&D, QA si Marketing.

Avantajele SIXTH

  • Service complet
    Test design, esantionare, dezvoltare de chestionar, realizarea degustarilor, analiza profesionala a datelor,  raportare.
  • Reprezentativitate
    Noi avem propria retea de consumatori instruiti sa evalueze sincer si cu seriozitate mostrele in concordanta cu indicatiile specifice primite. Esantionarea se face in stricta concordanta cu bugetul alocat.
  • Relevanţă
    Fiecare testare va fi construita in mod specific pentru a raspunde obiectivelor de cercetare cerute de client. In vederea maximizarii rezultatelor folosim teste combinate din cadrul analizei diferentiale si preferentiale.
  • Experienta
    Peste 10 ani in domeniul solutiilor integrate pentru industria alimentara se traduc intr-un management de proiect profesional. Acesta este sustinut de o coordonare realizata de o platforma software proprie special conceputa pentru cercetare calitativa.
  • Expertiză
    Avem o indelungata experienta alimentara care vizeaza atat aspecte legate de productie, R&D dar si de marketing si analiza a pietei.
  • Analiza
    Am investit intr-un software complex de analiza statistica pentru a furniza informaţiile in care puteti avea incredere.
  • Raportare
    Rapoartele noastre sunt concepute spre vizualiza rezultatele intr-o maniera simpla si uşor de înţeles. Raportul final fi sustinut in cadrul unei prezentari la sediul clientului. Cu aceasta ocazie se vor clarifica eventualele intrebari suplimentare si se fac recomandari.
  • Beneficii
    Creste frecventa de cumparare in randul consumatorilor, apare oportunitatea unor segmente cu potential senzoric nou, creste competitivitatea brandului.
  • Aplicabilitate
    Dezvoltare de produs, imprumutare de caracteristici proprii produsului lider, imbunătăţirea produsului, schimbarea produsului, reducerea costurilor, selectie materii prime noi, controlul calităţii, stabilitatea la depozitare, evaluarea produsului, acceptare la consum, preferinţa consumatorilor.