Solutii SIXTH Quality Research


Este bine stiut cat de important este de a asigura o calitate constanta a tuturor produselor. Indiferent de modificarile survenite in procesul de productie (de ex: schimbare parametrii tehnologici, materii prime cu abateri de la specificatiile tehnice, inglobarea unui nou furnizor etc) sau de locul si timpul de pastrare, produsele trebuie percepute de consumatorul final fara modificari semnificative care sa influenteze negativ decizia de cumparare. De aceea este necesar de a avea un program profesional de urmarire si evaluare a produselor din propriul depozit sau din piata. Prin SIXTH Monitor va oferim un serviciu obiectiv si competent de evaluare a produselor dvs . Astfel veti avea o imagine mult mai buna a graficului de calitate dar si a perceptiei acesteia prin prisma consumatorilor.

  • Mai este produsul meu la fel de bun?
  • Schimbarea unui furnizor imi aduce o schimbare in perceptia produsului finit?
  • Noua sarja de materii prime conduce la un produs care se incadreaza in pragul de perceptie senzorial initial?


Pe durata acestui proces se evaluaeaza produsele la un nivel cu totul nou. Incepem cu explorarea tuturor produselor din categorie si continuam cu indentificarea directiilor senzoriale de gust si perceptie dorite de consumator , pentru a afla caracteristicile senzoriale cheie care hotarasc care produse câştiga sau pierd in piata. Prin acest proces, vă ajutăm să identificati segmentele neexploatate din piata care poate duce la o crestere de volum in vanzari.

Aplicaţii

  • identifica directiile senzoriale preferate într-o categorie de produs;
  • oferă tinte de profiluri senzoriale pentru R & D pentru o usoara reformulare a produsului;
  • descopera segmente de consumatori cu cerinţe senzoriale diferite;
  • identifică caracteristicile senzoriale care nu au nevoie de a fi îndeplinite de către produsele în prezent din piaţă


Dintr-o serie de ingrediente posibile, noi va ajuta sa identificati formula potrivita a "retetei" pentru ca produsul sa fie pe placul consumatorilor. Odată ce aţi înţeles relaţiile dintre anumite combinaţii şi gustul consumatorului, noi vă putem ajuta în continuare sa stabiliti echilibrul de ingrediente şi a variabilelor de proces pentru a atinge urmatoarele obiective specifice:

  • Care este cea mai bună formulă pentru mostrele de testat pe eşantionul ales?
  • S-a dezvoltat o noua reteta, care are avantaje de producţie. Consumatorii observa diferenţa?
  • Ce atrage în cadrul grupurilor ţintă specifice şi ce le oferim?
  • Cum alegem un concept particular de produs?
  • Care este cel mai eficient mod de a reduce costurile produselor fara a dauna gustului?
  • Care este cea mai bună combinaţie de ingrediente pentru un continut stabilit?
  • Care este cea mai bună combinaţie de ingrediente care se incadreaza parametrii de cost sau tehnici/tehnologici?

Beneficii

  • Permite departamentuli R&D un mai usor control sistematic asupra componentele produsului şi / sau proceselor de fabricaţie a unui produs de consum pentru a maximiza gustul;
  • Indica ingredientele care conduc catre preferintele consumatorilor si o perceptie in cadrul nivelelor variabile setate;
  • Oferă departamentului R&D, un "ghid" de orientare in gasirea formulei optime de reteta;


Intr-o piata tot mai concurentiala este important a tine captata atentia consumatorilor asupra raftului propriu. A lansa un produs nou este adesea o metoda cu rezultate foarte bune in acest sens. Insa alegerea produsului potrivit nu este deloc un proces usor. Programul nostru avansat de combinare a diferitelor teste de analiza discriminatorie si afectiva va va ajuta sa scurtati mult timpul de lansare a unui produs nou in concordanta cu criteriile de acceptanta ale consumatorilor.
  • Ce oportunităţi de piaţă ofera produsele inovative in cadrul concurential actual?
  • Care design de ambalaj este cel mai potrivit dintre variantele dezvoltate?
  • Care propunere de nou produs are cele mai mari sanse de reusita in piata?

Concurenta este adesea o tinta la care trebue sa fim tot timpul atenti:

  • Este produsul concurentei mai bun decat al meu?
  • Care sunt principalele caracteristici senzoriale ale produsului concutent?
  • Cum este perceput de catre consumatori produsul meu in comparatie cu al concurentei?

La aceste intrebari puteti raspunde mai repede si corect daca apelati la serviciul nostru SIXTH Expert.

De asemenea exista o mare oportunitate, inca neexploatata pana acum, data de grupuri de consumatori cu preferinte senzoriale specifice. Dincolo de diferenţele evidente demografice si geografice, va putem ajuta sa gasiti calea prin "dezordinea" din piaţă ca sa identificati aceste segmente şi sa optimizati produsul dv pentru a satisface cerinţele şi nevoile lor specifice. Rezultatul: o gama mai larga de produse in oferta dv conduce la o crestere a profitabilitatii companiei dumneavoastra.

  • Ce produse de nisa permite categoria aceasta de produse?
  • Există segmentare în grupul ţintă, astfel încât consumatorii aceluias grup sa perceapa diferit caracteristicile senzoriale definitorii?